GÖTEBORG, STOCKHOLM, MALMÖ

Spenderat senaste veckan i Göteborg, Stockholm & Malmö. 
Jobbade med No Limit på Skate på Liseberg. Riktigt gött häng! Hann även att åka helix, dra en sväng till Bunkeberget, öla med Emma & slutligen sova på en båt. 
Direkt när jag kom hem därifrån satte jag mig på ett morgontåg till Stockholm där jag skulle på intervju för en utbildning jag har sökt. Sjukt i huvudet om jag kommer in och flyttar till huvudstaden, men det återstår att se. 
Fick träffa Sofie som jag inte träffat sen förra Tösabidarna campet, vi stack till Humlegården sen bar de av hemåt. 
Passade på att åka ner till Malmö igår för att träffa Estelle. Hade de gött i Västra hamnen. Saknade bara pizza & öl. 
Livsnjut deluxe
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback